Terzet-Digitaal Congres-13-Erna Mulder-Anita van Loenen-Monique van Gameren

TERZET 25 JAAR- DIGITAAL CONGRES 2018 1 “Ondersteunende dienstverlening, een uitstervend beroep?” Erna Mulder Anita van Loenen Monique van Gameren Biografie Erna Mulder Verleden en heden: Nadat ik een aantal jaren heb gewerkt in verschillende functies zoals teamleider bij een grote hypotheekverstrekker, personeelsfunctionaris en intermediair bij een medisch detacheringsbureau heb ik in 2012 de overstap gemaakt naar Bureau Terzet om als secretaresse van Wouter van Hekken te gaan werken. In 2014 ben ik directiesecretaresse voor Joseph Wouters gaan werken. Ik ondersteun hem bij de dagelijkse werkzaamheden die o.a. bestaan uit: bijhouden agenda en belafspraken, plannen routes, controleren en versturen van de rapportages en facturen als ook uitzoekwerk t.b.v. onderbouwing rapportages. Samen met mijn collega’s van het secretariaat, Monique en Anita, ontzorgen wij onze arbeidsdeskundigen/ergonomen. Toekomst: Ik vind de veranderingen van de traditionele secretaresse naar de huidige en toekomstige vorm een goede en logische ontwikkeling van ons vak. Website: www.terzet.nl Biografie Anita van Loenen Verleden: In 1987 heb ik mijn Meao diploma gehaald en ben ik mijn loopbaan gestart als secretaresse. In mijn werkbare carrière heb ik altijd een ondersteunende functie gehad. Ik heb bij diverse bedrijven (o.a. Stichting Arbo) gewerkt en uiteenlopende werkzaamheden gedaan op het (directie)secretariaat, van het regelen van cursussen tot ondersteunende P&O werkzaamheden. Altijd veel regelen en organiseren, vaak ad hoc. Heden: Door bedrijfssluiting ben ik een tijdje “between jobs” geweest en sinds eind september 2017 mag ik het secretariaat van Terzet versterken als secretaresse (vliegende keep) secretariaat Terzet. Toekomst: Ik hoop op een nog mooie lange werkbare periode bij Terzet. Mijn verwachting is dat ons werk wel zal veranderen, een andere invulling gaat krijgen maar niet zal verdwijnen. Wij zullen ook zeker mee moeten gaan met deze innovatieve tijd. De dienstverlening die wij leveren en bieden kan niet (volledig) vervangen worden door automatisering. Het contact met cliënten zal blijven, wellicht in een meer gestructureerde vorm. Website: www.terzet.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy OTE5MDM=